Specjaliści

[thim-heading primary_heading=”Specjaliści” secondary_heading=”Razem wspieramy rodzinę – zarówno dzieci jak i rodziców – w szeroko pojętym rozwoju.” heading_style=”layout-2″ tag=”h2″]
Adriana Rybicka-Klimczok

Adriana Rybicka-Klimczyk

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Pracuje w Poradni Zdrowia Psychicznego oraz na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży Feniks w Gliwicach. Specjalizuje się w diagnozie, poradnictwie oraz terapii zaburzeń rozwojowych, poznawczych i emocjonalnych u dzieci i młodzieży. W 2018 roku rozpoczęła całościowe szkolenie z psychoterapii atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii i Sekcję Naukową Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

W pracy z dzieckiem kieruje się ideą emocjonalnej dostępności, nieoceniania, budowania przymierza i zaufania w relacji terapeuta- dziecko by w tej atmosferze móc oswajać dziecięce lęki i rozwiązywać wewnętrzne konflikty. Celem jej pracy terapeutycznej jest nie tylko pomoc dziecku, ale przede wszystkich pomoc rodzicom w empatycznym dostrajaniu się oraz dostrzeżeniu i nazwaniu uczuć dziecka.

W PsychoLogo zajmuje się poradnictwem i terapią dla dzieci z zaburzeniami lękowymi, emocjonalnymi, nadpobudliwością psychoruchową, dzieci nieśmiałych, z mutyzmem, dzieci młodszych z zaburzeniami snu, jedzenia czy defekcji oraz dzieci z deficytami rozwojowymi, trudnościami szkolnymi.

Prowadzi specjalistyczne diagnozy z zakresu rozwoju psychoruchowego dzieci od urodzenia do drugiego roku życia, intelektu, zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, diagnozę gotowości szkolnej oraz diagnozę w kierunku całościowych zaburzeń rozwoju.

Na ten moment możliwe terminy spotkań z terapeutą to wtorki w godzinach 11-16.

Joanna Blacha

Joanna Blacha

Absolwentka PSM I i II stopnia w klasie fortepianu i rytmiki. Tytuł magistra uzyskała na Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (dyplom z wyróżnieniem). Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku „Edukacja i wsparcie dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera”. Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzykoterapeutów.

Terapeuta z pasją, która w namacalny sposób przekłada się na jakość prowadzonych przez nią zajęć. Dzieci ją uwielbiają i ze zniecierpliwieniem oczekują kolejnego spotkania. Dociera do serca maluchów i porusza je pięknem muzyki. Pracuje w podejściu eklektycznym z elementami muzykoterapii kreatywnej Nordoff – Robbins, rytmiki dalcrozowskiej oraz metody Carla Orffa.

W Psychologo prowadzi indywidualne zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży zdrowej oraz z wyzwaniami rozwojowymi i niepełnosprawnościami a także grupowe – ogólnomuzyczne dla wszystkich chętnych: samych dzieci lub z udziałem rodziców. Szczególnie bliskie jest jej wsparcie dzieci z diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu.

Prowadzi zajęcia:

Aurelia Kobylińska

Aurelia Kobylińska

Absolwentka Szkoły Muzycznej I i II stopnia, Kolegium Nauczycielskiego, Akademii Muzycznej oraz UŚ w Cieszynie. Oligofrenopedagog, od lat aktywny w pracy z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi.

Inicjatorka grup muzycznych dla dzieci, która marzy o stworzeniu dziecięcej grupy gospel. Stale obecna na warsztatach i eventach muzycznych. Wokalistka, chórzystka, która uświetniła swoim śpiewem już wiele uroczystości wyciskając łzy z oczu publiczności.

Śpiewa i gra, tańczy, podryguje z krótkimi przerwami na sen. Gra na djembe i akordeonie oraz na klasycznych klawiszach.
Kobieta z sercem na dłoni i z ogromną dawką humoru znajdzie drogę do każdego dziecka.

W PsychoLogo prowadzi zajęcia Muzyka dla Malucha dla dzieci w wieku 1-4 lata.

Prowadzi zajęcia:

Bożena Gieorgieva

Bożena Georgieva

Neurologopeda kliniczny, specjalista Wczesnej Interwencji Logopedycznej – Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.

Magister Filologii Polskiej – Uniwersytet Śląski w Katowicach. Dyplomowany masażysta.

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe i indywidualne podejście do pacjenta. Empatyczna, zaangażowana w swoją pracę, otwarta na nowe rozwiązania, elastycznie dostosowująca sposób pracy do konkretnego dziecka, czy osoby dorosłej.

Jej cele zawodowe skupiają się na poprawie jakości życia pacjentów poprzez skuteczną terapię mowy i komunikacji. Bierze udział w szkoleniach i konferencjach, nieustannie wzbogacając swój warsztat pracy o nowe metody.

Przeprowadza diagnozę oraz zajęcia neurologopedyczne dzieci oraz dorosłych. Realizuje terapię między innymi: Opóźnionego Rozwoju Mowy, dysfagii, dyslalii, jąkania, afazji, dyzartrii, innych zaburzeń mowy i komunikacji wynikających z uszkodzenia Ośrodkowego Układu Nerwowego.

Prowadzi zajęcia:

Aleksandra Nieć

Aleksandra Nieć

Psycholog, pedagog, nauczyciel przedszkolny oraz wczesnoszkolny, lektor języka angielskiego dzieci przedszkolnych oraz wczesnoszkolnych, absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Prowadzi zajęcia indywidualne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju, grupową rewalidację oraz zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci przedszkolnych. Jest nauczycielem i lektorem grup przedszkolnych w przedszkolu.

W pracy stara się być kreatywna: jeśli na dany temat nie ma jeszcze zabawy albo piosenki dla dzieci, to jest spora szansa, że w ciągu najbliższych dziesięciu minut takowa powstanie. Podąża za potrzebami i głosem podopiecznych, chce, żeby spotkanie dorosłego i dziecka było dla obu stron przyjemnością i ciekawą przygodą.

W PsychoLogo prowadzi zajęcia adaptacyjne przygotowujące dzieci do pójścia do przedszkola.

Marta Połomska

Marta Połomska

Ukończyła pięcioletnie studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim, dwuletnie Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym – tam również odbywa szkolenie z zakresu psychoterapii. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując przez kilka lat na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży, w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży (jako psycholog i psychoterapeuta) oraz – jako psycholog w trzech szkołach podstawowych. Stale poszerza swoją wiedzę zawodową, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej. Swoją pracę terapeutyczną poddaje superwizji.

W swojej praktyce terapeutycznej najważniejszy jest dla niej szacunek dla dziecka, wszystkich jego uczuć i myśli. Każde dziecko lub nastolatek stanowi dla niej unikalną osobę, pełną indywidualnego potencjału, w którego uwalnianiu i rozwoju pragnie mu towarzyszyć.
Równie ważna jest dla niej współpraca z rodzicami poprzez udzielanie im wsparcia w nauce rozumienia potrzeb oraz komunikatów swojego dziecka, a także pomoc w budowaniu mocnej i zdrowej relacji z nim.

W PsychoLogo prowadzi terapię dzieci i młodzieży.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.