Specjaliści

Specjaliści

Razem wspieramy rodzinę – zarówno dzieci jak i rodziców - w szeroko pojętym rozwoju.

Edyta-Bartus

Edyta Bartuś

Pedagog edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wieloletnim doświadczeniem, instruktor tańca nowoczesnego, arteterapeuta.

Jej zainteresowania kierują się głównie w stronę tańca i kreatywnego, efektywnego pobudzania procesu nauczania. Pracę dyplomową pisała w oparciu o wiedzę wybitnej Pani Profesor, swojej imienniczki, Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i jej odkryć dotyczących dziecięcej matematyki.

Ciepła, serdeczna a przy tym niesamowicie konsekwentna i wymagająca – zawsze z uśmiechem na twarzy i łagodnością. To bardzo rzadkie połączenie cech dobrego nauczyciela pozwala jej osiągać wyjątkową skuteczność dydaktyczną. Jej uczniowie sięgają wyżyn swoich możliwości nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą! Jako mądry nauczyciel inicjuje proces myślenia dziecka, nadzoruje go i wspiera, ale nie wykonuje pracy za ucznia. Pozwala, aby dziecko uczyło się samo, samodzielnie dochodziło do wiedzy, miało satysfakcję ze swojego indywidualnego sukcesu.

W Psychologo prowadzi zajęcia „kreatywnej matematyki” dla dzieci przedszkolnych i szkolnych

Joanna-Blacha

Joanna Blacha

Absolwentka PSM I i II stopnia w klasie fortepianu i rytmiki. Tytuł magistra uzyskała na Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (dyplom z wyróżnieniem). Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku „Edukacja i wsparcie dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera”. Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzykoterapeutów.

Terapeuta z pasją, która w namacalny sposób przekłada się na jakość prowadzonych przez nią zajęć. Dzieci ją uwielbiają i ze zniecierpliwieniem oczekują kolejnego spotkania. Dociera do serca maluchów i porusza je pięknem muzyki. Pracuje w podejściu eklektycznym z elementami muzykoterapii kreatywnej Nordoff – Robbins, rytmiki dalcrozowskiej oraz metody Carla Orffa.

W Psychologo prowadzi indywidualne zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży zdrowej oraz z wyzwaniami rozwojowymi i niepełnosprawnościami a także grupowe – ogólnomuzyczne dla wszystkich chętnych: samych dzieci lub z udziałem rodziców. Szczególnie bliskie jest jej wsparcie dzieci z diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu.